Kiminle Evlendim izle Full izle Killers izle Filmini izle (2010) Türkçe Dublaj Hd izle

Kiminle Evlendim izle, Kiminle Evlendim Filmini izle, Killers Tek Part izle, Killers Online izle, Kiminle Evlendim Full Filmini izle, Killers Türkçe Dublaj izle, Killers Filmi Full izle, Killers Online izleyin, Kiminle Evlendim Online Seyret, Killers Filmi, Kiminle Evlendim indirmeden izle, Kiminle Evlendim Filmi Seyret, Kiminle Evlendim Fragman, Kiminle Evlendim Filmini Bedava izle, Kiminle Evlendim Hd izle
Yapım Yılı : 2010
Türkiye Gösterim Tarihi : 11 Haziran 2010
Yönetmen : Robert Luketic.
Yapımcı : Ashton Kutcher, Josie Rosen, Chad Martin, Scott Aversano, Mike Karz, Christopher Pratt ve Jason Goldberg isimlerinden oluşan yedi kişilik ekip üstlenmiştir.
Türü : Gerilim, Romantik, Aksiyon ve Komedi türündedir.
Oyuncular
Ashton Kutcher, Katheryn Winnick, Catherine Ohara, Lisa Ann Walter, Letoya Luckett, Martin Mull, Katherine Heigl, Usher Raymond, Tom Selleck, Casey Wilson ve John Atwood oynamışlardır.
Filmin Konusu
Spencer Aimes a devlet adına çok gizli görevler verilmektedir. Devletin parasıyla avrupanın çeşitli ülkelerinde lüx içinde yaşamaktadır.Yine gizli bir görevdeyken karşına Jen Kornfeldt çıkar. Ve ona sırılsıklam aşık olur. Aralarındaki ilişki yalansız dolansızdır. Ve kısa sürede evlenmişlerdir. Aradan bir kaç yıl geçtikten sonra karısı gerçekleri öğrenir. Kocası artık düşmanları tarafından aranmaktadır. Öldürene ödül olarak 2 milyon dolar verilecektir. Ve sürgün hayatları başlamıştır. Çevrelerindeki herkez düşmanları olabilir ve ona göre hareket etmeleri gereklidir.
Romantik komedi türündeki filmimiz size eğlenceli vakit geçirmeyi vaadediyor. İyi seyirler dileriz..


LÜTFEN Yorum Bırakınız, Keyifli Seyirler.. Fullfilminiizle.Blogspot.Com

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle