Ben Efsaneyim izle Full izle I Am Legend izle Filmini izle (2007) Türkçe Dublaj Hd izle

I Am Legend izle, Ben Efsaneyim Filmini izle, I Am Legend Tek Part izle, Ben Efsaneyim Online izle, I Am Legend Full Filmini izle, I Am Legend Türkçe Dublaj izle, I Am Legend Filmi Full izle, Ben Efsaneyim Online izleyin, Ben Efsaneyim Online Seyret, Ben Efsaneyim Filmi, I Am Legend indirmeden izle, I Am Legend Filmi Seyret, Ben Efsaneyim Fragman, I Am Legend Filmini Bedava izle, I Am Legend Hd izle
Gösterim Tarihi: 25 Ocak 2008
IMDB puanı: 7.1/10   "Bu Filmi Tavsiye Ediyoruz"
Yapım: 2007
Tür: Aksiyon, Bilim Kurgu, Fantastik, Gerilim, Gizem, Korku, Polisiye
Senaryo: Akiva Goldsman, Mark Protosevich
Yönetmen: Francis Lawrence
Oyuncular
Will Smith, Alice Braga, Salli Richardson, Willow Smith
Filmin Konusu
Bazı sinema sitelerinde en güzel 20 film arasına girmesi ile çoğu izleyicinin dikkatini çektiği filmi yayınlıyoruz.  Başarılı bir bilim adamı olan Robert,  insanlığı yok edeceğine inanılan ve önlemi alınamayan tehlikeli virüs herkese bulaşmışken ona bulaşmamıştır. Virüs kısa zaman içerisinde çoğu insanın ölümüne sebeb olmuştur. Tüm insanların öldüğü filmde virüsün tek ona bulaşmaması ilgi çekici olup durumunu zorlaştırmışır. Çünkü dünya üzerindeki tek insan kendisidir. 3 sene boyunca boş boş dolaşıp hayatta kalan insanları aramaktadır fakat çaresizdir, tüm radyo yayınlarına mesaj bırakmaktadır. Herhangi bir insana rastlamayan Robert aslında yalnız değildir. Her saniyesi takip altındadır.

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle