Ben Gördüm izle Full izle Min Dit izle Filmini izle (2009) Türkçe Dublaj Hd izle

Min Dit izle, Ben Gördüm Filmini izle, Min Dit Online izle, Min Dit Full Filmini izle, Ben Gördüm Türkçe Dublaj izle, Min Dit Filmi Full izle, Ben Gördüm Online izleyin, Ben Gördüm Online Seyret, Min Dit Filmi, Ben Gördüm indirmeden izle, Ben Gördüm Filmi Seyret, Min Dit Fragman, Min Dit Filmini Bedava izle, Ben Gördüm Hd izle 
IMDB Puanı: 7.1
Yapım: 2009 – Almanya, Türkiye
Tür: Dram, Politik
Yönetmen: Miraz Bezar
Senaryo: Miraz Bezar
Yapımcı: Fatih Akin, Miraz Bezar, Bezar Film, Corazón ınternational
Görüntü Yönetmeni: Isabelle Casez
Süre: 1 saat 42 dk
Oyuncular
Berivan Ayaz, Alican çulum, Alişan önlü, Argeş çelik, Ayşe Sır, Fahriye çelik, Fevzi Sert, Hakan Karsak, Mehmet Inci, Muhammed Al, Recep özer, Suzan Illir, Şenay Orak
Filmin Konusu
Ailesini kaybettikten sonra zorlu bir mücadelenin içine düşen ve hayatları tamamen değişen iki çocuğun Gülistan ile Fırat’ın öyküsü. Doğu sorununa farklı bakış açısıyla çok konuşulcak bir film. Evrenselfilm iyi seyirler diler..


LÜTFEN Yorum Bırakınız, Keyifli Seyirler.. Fullfilminiizle.Blogspot.Com

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle