Benim ve Roz’un Sonbaharı izle Full izle Benim ve Roz’un Sonbaharı izle Filmini izle (2007) Türkçe Dublaj Hd izle

Benim ve Roz’un Sonbaharı izle, Benim ve Roz’un Sonbaharı Filmini izle, Benim ve Roz’un Sonbaharı Online izle, Benim ve Roz’un Sonbaharı Full Filmini izle, Benim ve Roz’un Sonbaharı Türkçe Dublaj izle, Benim ve Roz’un Sonbaharı Filmi Full izle, Benim ve Roz’un Sonbaharı Online izleyin, Benim ve Roz’un Sonbaharı Online Seyret, Benim ve Roz’un Sonbaharı Filmi, Benim ve Roz’un Sonbaharı indirmeden izle, Benim ve Roz’un Sonbaharı Filmi Seyret, Benim ve Roz’un Sonbaharı Christmas Fragman, Benim ve Roz’un Sonbaharı Filmini Bedava izle, Benim ve Roz’un Sonbaharı Hd izle
IMDB Puanı: 5.9
Yapım: 2007 ~ Türkiye
Tür: Dram, Politik
Yönetmen: Handan Öztürk
Senaryo: Handan Öztürk
Yapımcı: Ali Kaygısız
Görüntü Yönetmeni: Ferhan Akgün , Ulaş Zeybek
Görüntü Yönetmeni: Ulaş Özdemir
Gösterim Tarihi: 01 Mayıs 2009 (Türkiye)
Oyuncular
Serra Yılmaz,  Öznur Kula,  Aytaç Ağırlar,  Tevfik Yapıcı,  Zerrin Arbaş,  Serkan Demir Altınorak
Filmin Konusu
Kasabasını kurtarmaya çalışan halkın ve ona önderlik eden gazeteci Metin'in (Serkan Altunorak) mücadelesini ve bu mücadelenin iniş çıkışlarını sıcak ve renkli insan öyküleriyle anlatıyor. Çekim mekanı olarak kullanılan Hasankeyf'i suların nasıl yutacağını gösteren digital efektlerin yanı sıra iddialı aksionel efektlerin de yer aldığı filmde, doğunun sert gerçeği, yörenin büyülü görüntüleri ve kendine özgü romantizmiyle birleştiren sahneleri dikkat çekiyor.


LÜTFEN Yorum Bırakınız, Keyifli Seyirler.. Fullfilminiizle.Blogspot.Com

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle