New York Seni Seviyorum izle Full izle New York I Love You izle Filmini izle (2009) Türkçe Dublaj Hd izle

New York Seni Seviyorum izle, New York Seni Seviyorum Filmini izle, New York I Love You Tek Part izle, New York Seni Seviyorum Online izle, New York Seni Seviyorum Full Filmini izle, New York I Love You Türkçe Dublaj izle, New York I Love You Filmi Full izle, New York I Love You Online izleyin, New York Seni Seviyorum Online Seyret, New York I Love You Filmi, New York Seni Seviyorum indirmeden izle, New York Seni Seviyorum Filmi Seyret, New York Seni Seviyorum Fragman, New York I Love You Filmini Bedava izle, New York Seni Seviyorum Hd izle
Tür:Dram, Romantik
Yönetmenler: Natalie Portman, Fatih Akın, Brett Ratner, Shekhar Kapur, Mira Nair, Yvan Attal, Randall Balsmeyer, Shunji Iwai, Wen Jiang, Joshua Marston, Allen Hughes
Senaryo:Scarlett Johansson, Natalie Portman, Fatih Akın, Anthony Minghella, Yvan Attal, Jeff Nathanson, Yao Meng, Suketu Mehta, Olivier Lécot, Hu Hong, Alexandra Cassavetes, Hall Powell, Shunji Iwai, Israel Horovitz, Joshua Marston, James C. Strouse, Emmanuel Benbihy, Tristan Carné, Stephen Winter
Yapımcı:Marianne Maddalena, Emmanuel Benbihy, Pierre Asseo, Steffen Aumueller, Michael Benaroya, Susanne Bohnet, Laurent Constanty, Oliver Dungey, Rose Ganguzza, Warren T. Goz, Taylor Kephart, Jan Körbelin, Stewart Mcmichael, Bradford W. Smith, Pamela Hirsch, Celine Rattray, Marina Grasic
Görüntü Yönetmeni:Pawel Edelman, Declan Quinn, Michael Mcdonugh, Andrij Parekh, Mauricio Rubinstein, Mikhail Krichman, Benoît Debie, Adam Kimmel
Müzik:Antonio Pinto
Süre:1 saat 50 dk
Gösterim Tarihi: 16 kasım 2009 (Usa)
Oyuncular
Uğur Yücel, Orlando Bloom, Natalie Portman, Shia LaBeouf, Hayden Christensen, Andy Garcia
Filmin Konusu
Paris, Je T’Aime (Paris Seni Seviyorum) , filminden sonra benzer bir bakışla new york için yapılmış bir film. 11 yönetmen ve 11 senaristin bağımsız olarak çektikleri bir yapım. Bunların arasında yakından tanıdığımız 2 türk isimde vardır. Fatih akın yönetmen koltuğunda , oyuncu olarak ise Uğur yücel bu projede yer almıştır. Natalie Portman, Andy Garcia gibi dünyaca tanınmış isimlerde aynı filmde yer almaktadır.
Film konu itibariyle birbirinden farklı 11 new yorkta yaşanan aşk öyküsünü anlatmaktadır. İyi seyirler dileriz..


LÜTFEN Yorum Bırakınız, Keyifli Seyirler.. Fullfilminiizle.Blogspot.Com

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle