Benim Aşk Pastam izle Full izle Blueberry Nights izle Filmini izle (2007) Türkçe Dublaj Hd izle

Blueberry Nights izle, Benim Aşk Pastam Filmini izle, Blueberry Nights Tek Part izle, Benim Aşk Pastam Online izle, Blueberry Nights Full Filmini izle, Blueberry Nights Türkçe Dublaj izle, Benim Aşk Pastam Filmi Full izle, Blueberry Nights Online izleyin, Benim Aşk Pastam Online Seyret, Benim Aşk Pastam Filmi, Benim Aşk Pastam indirmeden izle, Blueberry Nights Filmi Seyret, Benim Aşk Pastam Fragman, Benim Aşk Pastam Filmini Bedava izle, Blueberry Nights Hd izle
IMDB Puanı: 6.7/10
Yapım: 2007 – HongKong
Tür: Dram, Romantik
Süre: 90 dakika
Yönetmen: Kar Wai Wong
Oyuncular
Natalie Portman, Jude Law, Rachel Weisz, Norah Jones
Filmin Konusu
Hong Kong’lu yönetmen Wong Kar Wai İngilizce olarak çektiği ilk filmi, gönül yarası ve yeni başlangıç arasındaki mesafede dramatik bir gezintiye çıkarıyor. Kalbi kırılan Elizabeth yaşadıklarının ardından hayatındaki her şeyi, rüyasını ve duygusal olarak yakınlaşmaya başladığı arkadaşı Jeremy’i geride bırakarak kırık kalbini düzeltebilecek bir şeyler bulmak amacıyla Amerika boyunca bir yolculuğa çıkmaya karar veriyor.
Seyahati boyunca garsonluk yapıyor ve Memphis’te kendisinden çok daha fazla üzüntülü ve sorun yaşayan bir polis Arnie ve eşi Sue Lynne ve babasıyla sorunları olan, kumarbaz Leslie ile tanışıyor. Elizabeth bu kişileri tanıdıkça yalnızlığın ve yoksunluğun gerçek derinliğine tanık oluyor ve aslında bu yolculuğun aradığının bir parçası olduğunu anlamaya başlıyor.


LÜTFEN Yorum Bırakınız, Keyifli Seyirler.. Fullfilminiizle.Blogspot.Com

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle