Beni Unutma izle Full izle Beni Unutma izle Filmini izle (2011) Türkçe Dublaj Hd izle

Beni Unutma izle, Beni Unutma Filmini izle, Beni Unutma Tek Part izle, Beni Unutma Online izle, Beni Unutma Full Filmini izle, Beni Unutma Türkçe Dublaj izle, Beni Unutma Filmi Full izle, Beni Unutma Online izleyin, Beni Unutma Online Seyret, Beni Unutma Filmi, Beni Unutma indirmeden izle, Beni Unutma Filmi Seyret, Beni Unutma Fragman, Beni Unutma Filmini Bedava izle, Beni Unutma Hd izle
Gösterim Tarihi: 4 Ocak 2008 Türkiye
IMDB Puanı: 6.0/10
Yapım Yılı: 2011
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Özer Kızıltan
Senaryo: Burak Göral
Süre: 1 saat 50 dk
Oyuncular
Mert Fırat, Kenan Ece, Ünal Silver, Aliye Uzunatağan, Açelya Yılhan
Filmin Konusu
Olcay iş hayatında oldukça başarılı, genç, bekâr ve güzel bir kadındır. Ciddi bir ilişki yaşadığını düşündüğü sevgilisi Hakan’ın kendisini aldattığını acı bir şekilde öğrendiğinin ertesi günü Sinan’la tanışır. Olcay’ın ilişkisinin bittiği gün Sinan da verdiği ani bir kararla nişanlısı Ebru ile evlenmekten vazgeçer.
Klasik son dönem Türk sinemasına dram ve romantizm konseptinde eklenen Beni Unutma filmi, benzerlerinden kısmen daha başarılı olarak lanse ediliyor.
FullFilminiizle.Blogspot.Com

Filmi Sorunsuz izlemek için. "Close Ad and Watch as Free User" yazısına basarak ardından açılan sayfayı kapatıp “Start Video Now” yazısına bastıktan sonra film başlayacaktır.Sorunsuz Ve Hd Kalitesinde izleyebilirsiniz. 
İyi Seyirler... FullFilminiizle.Blogspot.Com

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle