The Descent Part 2 izle Full izle Cehenneme İki Adım izle Filmini izle (2009) Türkçe Altyazılı

Cehenneme İki Adım Full izle
Cehenneme İki Adım Seyret, The Descent Part 2 Online izle, Cehenneme İki Adım indirmeden izle, Cehenneme İki Adım Sinema HD izle, The Descent Part 2 Türkçe Dublaj izle
IMDB Puanı: 5.8/10
Yapım Yılı: 2009 - İngiltere
Tür: Yabancı Gerilim Filmleri, Yabancı Korku Filmleri
Yönetmen: Jon Harris
Yapımcı: Neil Marshall, Diarmuid Mckeown, Ivana Mackinnon, Paul Ritchie, Christian Colson, Paul Smith
Süre: 94 Dk
Oyuncular
Natalie Mendoza, Nora-jane Noone, Shauna Macdonald, Joshua Dallas, Anna Skellern
Filmin Konusu
Sarah arkadaşlarıyla beraber kaybolduğu labirentlerle dolu bir mağaradan çıkmayı başaran tek insandır ve delirtecek kadar korku yaşamıştır.Sarah kendini toparlayıp olan biteni ilgili kişilere anlatır ve araştırma yapılması uygun görülür.Fakat mağarayı bilen tek kişi olan Sarah, o korku dolu mağaraya tekrar girmek zorunda kalacaktır.
FullFilminiizle.Blogspot.Com

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle