Bana Söz Ver izle Full izle True Romance izle Filmini izle (2007) Türkçe Dublaj Hd izle

Promise Me This izle, Bana Söz Ver Filmini izle, Bana Söz Ver Tek Part izle, Bana Söz Ver Online izle, Promise Me This Full Filmini izle, Bana Söz Ver Türkçe Dublaj izle, Bana Söz Ver Filmi Full izle, Promise Me This Online izleyin, Promise Me This Online Seyret, Promise Me This Filmi, Promise Me This indirmeden izle, Promise Me This Filmi Seyret, Bana Söz Ver Fragman, Bana Söz Ver Filmini Bedava izle, Bana Söz Ver Hd izle
IMDB Puanı: 6.8/10
Yapım Yılı: 2007
Tür: Komedi, Romantik
Yönetmen: Emir Kusturica
Senaryo: Emir Kusturica
Müzik: Benny Andersson, Björn Ulvaeus
Süre: 2 saat 7dakika
Oyuncular
Marija Petronijevic, Ljiljana Blagojevic, Aleksandar Bercek, Uros Milovanovic, Miki Manojlovic, Stribor Kusturica, Kosanka Djekic, Vladan Milojevic
Filmin Konusu
Tsane, büyükbabası ve inekleri Cvetka’yla uzakta bir köyde yaşamaktadır. Onlardan başka köyün tek sakini, komşuları Bossa’dır. Bir gün büyükbabası Tsane’ye ölmeden önceki isteklerini sıralar: En yakın kasabaya gidecek ve inekleri Cvetka’yı satacaktır. Eline geçen parayla önce bir ikona, ardından gerçekten çok arzuladığı bir şey satın alacak, son olarak da kendine bir eş bulup onu eve getirecektir. Tsane için ilk iki görev basittir fakat 3. istek için bir mucize gerekmektedir. Bu sırada okuldan dönen Jasna aradığı kişi mi olacaktır?
FullFilminiizle.Blogspot.Com

FullFilminiizle.Blogspot.Com Part - 1

FullFilminiizle.Blogspot.Com Part - 2

FullFilminiizle.Blogspot.Com Part - 3

FullFilminiizle.Blogspot.Com Part - 4

FullFilminiizle.Blogspot.Com Part - 5

FullFilminiizle.Blogspot.Com Part - 6

FullFilminiizle.Blogspot.Com Part - 7

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. Full Film izle, Film izle, Hd Film izle, Tek Part izle, Full Filmini izle, Sinema izle

Tasarım: Film izle